LAGUNTZA

Testu liburu guztien zerrenda

DBH eta BATXILERRA

BIGARREN ESKUKO LIBURUEN AZOKA | MERCADO DE LIBROS DE SEGUNDA MANO

ORIARTEKIDE GURASO ELKARTEAREN OHAR GARRANTZITSUA:

BIGARREN ESKUKO LIBURUEN AZOKA EKAINAREN 21-22-25-26 -27 EGUNETAN.

INFO +: testuliburuak@instilasarte.net

AVISO IMPORTANTE DE ORIARTEKIDE GURASO ELKARTEA:

MERCADO DE LIBROS DE SEGUNDA MANO LOS DÍAS 21-22-25-26  y 27 DE JUNIO.

+ INFO: testuliburuak@instilasarte.net

MIKEL MARKEZ ETA EÑAUT ELORRIETA INSTUTUTUAN

Ekainaren 19an, Mikel Markez eta Eñaut Elorrietaren BAGA, BIGA, HIGA egitasmoa izan dugu ikastetxean, Euskarazko musikaren transmisioa eta sustapenaren inguruan.  Ekintza honetan DBH 4ko ikasleek hartu dute parte, eta bertan 60ko hamarkadatik aurrera euskal musikak izandako nondik norakoa azaldu digute. Hamarkadaz hamarkadako begirada honetan egoera sozio-politikoa, abestien gaiak, estiloak, estetika eta abarren bilakaera azaldu digute, beraiek zuzenean abesturiko bertsioak tartekatuz. Atsegina eta erakargarria benetan bi artista handi hauek eskainitako saioa. Mila esker eta datorren urte arte.

Nahia Zudaire, nazioartean lehian

Nahia Zudairek, DBH 2ko ikasleak,  Berlinen lehiatu du, eta  marka berriak eta dominak ere ekarri ditu bueltan.

Zorionak!

Nahia Zudaire, alumna de 2º de ESO, logra batir nuevas marcas y gana varias medallas en Berlín.

¡ Enhorabuena !

Zinema (H)abian programa 2017/2018

Zinema (H)abian programa 2017/2018an, Lasarteko Oriarte institutuan garatu da. DBH1ko gela bateko 22 ikaslek parte hartu dute lehenengo edizioan eta Mikel Gurrea zinema zuzendaria izan dute bidelagun. +INFO
  El programa Zinema (H)abian se ha venido desarrollando durante el curso 2017/2018 en el instituto Oriarte. Han tomado parte 22 alumnos de un aula de 1º de ESO en su primera edición. El director de cine Mikel Gurrea le ha llevado de la mano. +INFO

UGAITZ AGIRREREN NOBELA LIBURUDENDETAN

Aurreko astean elkarrizketatu zuten BERRIA egunkarian Ugaitz Agirre usurbildarra bere nobela “TXIMELETAK BIZKARREAN” argitaratzean. Gure ikastetxeko ikaslea izan zenez, bereziki zoriondu nahi dugu lorpen hau dela medio. Jakin badakigu Historia ikasketak burutzen zituen bitartean literatura saiakera hauekin hasia zela, eta beste hainbatetan ere egunkarietan eta kolaboratu izan duela, baina SUSA argitaletxearen eskutik bere nobela gure liburu dendetako erakusleihoetan ikusteak bereziki poztu gaitu. Animatu zaitezte ba, liburua eskuratu eta irakurtzera . Zorionak Ugaitz eta aurrera literaturaren bidetik.

1 - 5 erakustea 194 emaitzatatik
Items per Page 5