LAGUNTZA

Iradokizunak helbide honetan bidera ditzakezue: info@oriarte.eus

Emakume artista familia bat |Familia de mujeres artistas

.....

Amak, Loli Pinaderok, gure institutuko Logotipo Lehiaketa irabazi zuen; alabak, NOA MURILLO PINADEROk, gure ikastetxeko DBHko 2.mailako ikaslea, Sendavivan jasoko du ostiral honetan, idazle gazteei zuzendutako Coca-Cola lehiaketa literatur Saria.

Noa Murillo ,  Yanira Jurado (Salesianos Donostia) eta María Pavlova  (Colegio San Patricio),   dira  entzutetsua den literatur  lehiaketaren Gipuzkoako hiru irabazleak 58.edizioan. ¡Zorionak!

La madre, Loli Pinadero, ganó el Concurso de Logotipos de nuestro instituto; la hija, NOA MURILLO PINADERO, alumna de 2º ESO de nuestro centro, recogerá este viernes, en Sendaviva, el premio Coca-Cola de relatos a los Jóvenes Talentos.

Noa Murillo , junto con Yanira Jurado de Salesianos Donostia y María Pavlova del Colegio San Patricio, son los tres galardonados de Gipuzkoa en la 58ª edición de estr prestigioso concurso. ¡Enhorabuena!

Nuestro ex-alumno Yosu García Díaz publica su primer libro

Yosu García Díazek, 2008-tik 2014-ra gure ikaslea izandakoa eta EHU-n Filologia Hispánica ikasia, bere lehenengo eleberri historikoa argitaratu du.  Sarreraren egilea aipatuz, Jon Alonso Bajo, "Yosu konpainatzera gonbidatzen zaitugu, egingo duen bidai espiritualera itxaropena berreskuratzeko eta bere buruarekin topo egiteko.

Yosu García Díaz, alumno  de nuestro instituto de 2008 a 2014, estudiante de Filología Hispánica en la UPV, ha publicado su primera novela histórica. Parafraseando al autor del prólogo, Jon Alonso Abajo "te invitamos aque acompañes a Yosu, que emprenderá un viaje espiritual con el objetivo de recuperar la esperanza y encontrarse a sí mismo"

Verano 2018 Uda
..   .

Enara Fernández, txapelduna!

Album

ITURRIA/FUENTE: www.fedc.es

Baqueira Beret Kataluniako estazioan, eski eta snowboardeko Espainiako txapelketak ospatu dira. Bertan parte hartu dute Ezintasun Fisiko edo Bisuala duten  Pertsonek.

Slalom erraldoiaren kategorian, emakume jubenileko murrizketa bisualaren kategorian, 02.06.97 denborarekin, Espainiako txapelduna Euskal Federaziotik etorritako bikotea izan da, Enara Fernandez (gure 3. DBH-ko ikaslea) eta bere gidaria Miren Andonegui. Zorionak!

La estación catalana de Baqueira Beret  ha celebrado los Campeonatos de España de Esquí y Snowboard. En dicha prueba han tomado parte Personas con Discapacidad Física y Visual.

En la prueba de Slalom Gigante, en Categoría de Juveniles Mujeres con Deficiencia Visual se impuso, con un tiempo total de 02.06.97, la pareja procedente de la Federación Vasca,  Enara Fernández (alumna de 3º ESO) y su guía Miren Andonegui. ¡Enhorabuena!

ZOZKETA | SORTEO

IPARRAGIRRE SAGARDOTEGIAN laun lagunentzako bazkariaren zozketako zenbaki saritua 0432 izan da.

Número premiado en el sorteo de una comida para 4 personas en la SIDRERÍA IPARRAGIRRE: 0432

1 - 5 erakustea 187 emaitzatatik
Items per Page 5
Orrialdea nondik 38