LAGUNTZA

EUSKARALDIA LASARTEN

Euskaraldia hizkuntza ohiturak astintzea bilatuko duen «ariketa sozial» bat da, Euskal Herri osoan zehar aurrera eramango dena datorren azaroaren 23a eta abenduaren 3a bitartean. Dagoeneko 350 dira izena emana duten zazpi probientzietako herriak. Horietako bat, jakina, Lasarte-Oria da.... eta nola ez, gure institutuak ere parte hartuko du ariketa honetan.

INFO+

BEKAK 18-19 BECAS

Unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako deialdia.2018-2019 ikasturtea

Eskaera on-line: epea 2018ko irailaren 17tik urriaren 19ra arte, biak barne.

Lehenengo eskaera | aurreko urteko bekadunak

info +

Becas y ayudas al estudio para la escolarización de estudiantes de niveles no universitarios. Curso 2018-2019. Solicitud on-line

Plazo de presentación de las solicitudes de becas y ayudas del 17 de septiembre al 19 de octubre inclusive.

Primera solicitud   | Becarios años anteriores

+ Info

KURTSO HASIERAKO ESKUTITZA | CARTA DE INICIO DE CURSO

Klikatu HEMEN kurtso hasierako eskutitza ikusteko

Haz CLICK aquí para ver la carta de principio de curso

Datorren ostegunean ikasleen zerrendak jarriko ditugu institutuko atean

El jueves pondremos las listas de los alumnos en la puerta del instituto

BIGARREN ESKUKO LIBURUEN AZOKA | MERCADO DE LIBROS DE SEGUNDA MANO

ORIARTEKIDE GURASO ELKARTEAREN OHAR GARRANTZITSUA:

BIGARREN ESKUKO LIBURUEN AZOKA EKAINAREN 21-22-25-26 -27 EGUNETAN.

INFO +: testuliburuak@instilasarte.net

AVISO IMPORTANTE DE ORIARTEKIDE GURASO ELKARTEA:

MERCADO DE LIBROS DE SEGUNDA MANO LOS DÍAS 21-22-25-26  y 27 DE JUNIO.

+ INFO: testuliburuak@instilasarte.net

MIKEL MARKEZ ETA E√ĎAUT ELORRIETA INSTUTUTUAN

Ekainaren 19an, Mikel Markez eta Eñaut Elorrietaren BAGA, BIGA, HIGA egitasmoa izan dugu ikastetxean, Euskarazko musikaren transmisioa eta sustapenaren inguruan.  Ekintza honetan DBH 4ko ikasleek hartu dute parte, eta bertan 60ko hamarkadatik aurrera euskal musikak izandako nondik norakoa azaldu digute. Hamarkadaz hamarkadako begirada honetan egoera sozio-politikoa, abestien gaiak, estiloak, estetika eta abarren bilakaera azaldu digute, beraiek zuzenean abesturiko bertsioak tartekatuz. Atsegina eta erakargarria benetan bi artista handi hauek eskainitako saioa. Mila esker eta datorren urte arte.

1 - 5 erakustea 197 emaitzatatik
Items per Page 5