LAGUNTZA

Testu liburu guztien zerrenda

DBH eta BATXILERRA

Blogak »
Emakume artista familia bat |Familia de mujeres artistas

.....

Amak, Loli Pinaderok, gure institutuko Logotipo Lehiaketa irabazi zuen; alabak, NOA MURILLO PINADEROk, gure ikastetxeko DBHko 2.mailako ikaslea, Sendavivan jasoko du ostiral honetan, idazle gazteei zuzendutako Coca-Cola lehiaketa literatur Saria.

Noa Murillo ,  Yanira Jurado (Salesianos Donostia) eta María Pavlova  (Colegio San Patricio),   dira  entzutetsua den literatur  lehiaketaren Gipuzkoako hiru irabazleak 58.edizioan. ¡Zorionak!

La madre, Loli Pinadero, ganó el Concurso de Logotipos de nuestro instituto; la hija, NOA MURILLO PINADERO, alumna de 2º ESO de nuestro centro, recogerá este viernes, en Sendaviva, el premio Coca-Cola de relatos a los Jóvenes Talentos.

Noa Murillo , junto con Yanira Jurado de Salesianos Donostia y María Pavlova del Colegio San Patricio, son los tres galardonados de Gipuzkoa en la 58ª edición de estr prestigioso concurso. ¡Enhorabuena!

• Oharrak