LAGUNTZA

EUSKARAZ
  ERDERAZ

Iradokizunak helbide honetan bidera ditzakezue: info@oriarte.eus

Podéis enviar vuestras sugerencias a: info@oriarte.eus

ORIARTE institutuaren logotipoa aukeratzeko lehiaketa.

Zorionak Lola Pinadero Felipe, DBH 2. mailako Noa Murillo Pinadero ikaslearen amari.

Epaimahaiak aukeratutako hiru lanen artean, hezkuntza komunitatearen boto gehien jaso dituena bere proposamena izan da; horregatik, berak diseinaturiko logotipoa gure eskolaren irudi korporatiboa izango da.

Lehiaketan eta bozketan parte hartu duzuen guztiei gure eskerrik beroenak eman nahi dizkizuegu.

Zuzendaritza taldea

LEHIAKETARA AURKEZTUTAKO LOGOTIPOAK

Blogak »
Enara Fernández, txapelduna!

Album

ITURRIA/FUENTE: www.fedc.es

Baqueira Beret Kataluniako estazioan, eski eta snowboardeko Espainiako txapelketak ospatu dira. Bertan parte hartu dute Ezintasun Fisiko edo Bisuala duten  Pertsonek.

Slalom erraldoiaren kategorian, emakume jubenileko murrizketa bisualaren kategorian, 02.06.97 denborarekin, Espainiako txapelduna Euskal Federaziotik etorritako bikotea izan da, Enara Fernandez (gure 3. DBH-ko ikaslea) eta bere gidaria Miren Andonegui. Zorionak!

La estación catalana de Baqueira Beret  ha celebrado los Campeonatos de España de Esquí y Snowboard. En dicha prueba han tomado parte Personas con Discapacidad Física y Visual.

En la prueba de Slalom Gigante, en Categoría de Juveniles Mujeres con Deficiencia Visual se impuso, con un tiempo total de 02.06.97, la pareja procedente de la Federación Vasca,  Enara Fernández (alumna de 3º ESO) y su guía Miren Andonegui. ¡Enhorabuena!

Hurrengoa

• Oharrak