LAGUNTZA

Blogak »
Nuestro ex-alumno Yosu García Díaz publica su primer libro

Yosu García Díazek, 2008-tik 2014-ra gure ikaslea izandakoa eta EHU-n Filologia Hispánica ikasia, bere lehenengo eleberri historikoa argitaratu du.  Sarreraren egilea aipatuz, Jon Alonso Bajo, "Yosu konpainatzera gonbidatzen zaitugu, egingo duen bidai espiritualera itxaropena berreskuratzeko eta bere buruarekin topo egiteko.

Yosu García Díaz, alumno  de nuestro instituto de 2008 a 2014, estudiante de Filología Hispánica en la UPV, ha publicado su primera novela histórica. Parafraseando al autor del prólogo, Jon Alonso Abajo "te invitamos aque acompañes a Yosu, que emprenderá un viaje espiritual con el objetivo de recuperar la esperanza y encontrarse a sí mismo"

• Oharrak
Trackback URLa:

EUSKARALDIA LASARTEN

• 2018/09/27 |

Euskaraldia hizkuntza ohiturak astintzea bilatuko duen «ariketa sozial» bat da, Euskal Herri osoan zehar aurrera eramango dena datorren azaroaren 23a eta abenduaren 3a bitartean. Dagoeneko 350 dira izena emana duten zazpi probientzietako herriak. Horietako bat, jakina, Lasarte-Oria da.... eta nola ez, gure institutuak ere parte hartuko du ariketa honetan.

INFO+

BEKAK 2018-2019