LAGUNTZA

Blogak »
'Zinema (h)abian- Cinema en curs'

Tabakalera eta Elías Querejeta Zine Eskolak 'Zinema (h)abian - Cinema en curs' aurkeztu dute.

Iturria: TABAKALERA

Proiektuak zinema deskubritzeko aukera eskaini nahi die haur eta gaztetxoei eskola ingurunean. Lasarteko Oriarte BHI institutuan garatuko da lehen edizio honetan eta Mikel Gurrea zinema zuzendaria izango dute irakasle. 30.000 haur eta gaztetxok parte hartu dute programan orain arte.

[INFO +]

Tabakalera y Elías Querejeta Zine Eskola presentan 'Zinema (h)abian- Cinema en curs'

Fuente: TABAKALERA

El proyecto propicia el descubrimiento del cine por parte de niños/as y jóvenes en escuelas e institutos. Este primer año, el programa tendrá lugar en el Instituto Oriarte de Lasarte y contará con el cineasta Mikel Gurrea como profesor. Más de 30.000 niños/as y jóvenes han participado en el programa hasta la presente edición. [+INFO]

• Oharrak
Trackback URLa:

EUSKARALDIA LASARTEN

• 2018/09/27 |

Euskaraldia hizkuntza ohiturak astintzea bilatuko duen «ariketa sozial» bat da, Euskal Herri osoan zehar aurrera eramango dena datorren azaroaren 23a eta abenduaren 3a bitartean. Dagoeneko 350 dira izena emana duten zazpi probientzietako herriak. Horietako bat, jakina, Lasarte-Oria da.... eta nola ez, gure institutuak ere parte hartuko du ariketa honetan.

INFO+

BEKAK 2018-2019