LAGUNTZA

ORIARTE institutuaren logotipoa aukeratzeko lehiaketa.

Logo lehiaketaren oinarriak 2018

Aurkezpen-epea: proposamenak aurkezteko epea 2018ko martxoaren  2ko 14:00etan bukatzen da.

Blogak »
'Zinema (h)abian- Cinema en curs'

Tabakalera eta Elías Querejeta Zine Eskolak 'Zinema (h)abian - Cinema en curs' aurkeztu dute.

Iturria: TABAKALERA

Proiektuak zinema deskubritzeko aukera eskaini nahi die haur eta gaztetxoei eskola ingurunean. Lasarteko Oriarte BHI institutuan garatuko da lehen edizio honetan eta Mikel Gurrea zinema zuzendaria izango dute irakasle. 30.000 haur eta gaztetxok parte hartu dute programan orain arte.

[INFO +]

Tabakalera y Elías Querejeta Zine Eskola presentan 'Zinema (h)abian- Cinema en curs'

Fuente: TABAKALERA

El proyecto propicia el descubrimiento del cine por parte de niños/as y jóvenes en escuelas e institutos. Este primer año, el programa tendrá lugar en el Instituto Oriarte de Lasarte y contará con el cineasta Mikel Gurrea como profesor. Más de 30.000 niños/as y jóvenes han participado en el programa hasta la presente edición. [+INFO]