LAGUNTZA

Zinema (H)abian programa 2017/2018

Zinema (H)abian programa 2017/2018an, Lasarteko Oriarte institutuan garatu da. DBH1ko gela bateko 22 ikaslek parte hartu dute lehenengo edizioan eta Mikel Gurrea zinema zuzendaria izan dute bidelagun. +INFO
  El programa Zinema (H)abian se ha venido desarrollando durante el curso 2017/2018 en el instituto Oriarte. Han tomado parte 22 alumnos de un aula de 1º de ESO en su primera edición. El director de cine Mikel Gurrea le ha llevado de la mano. +INFO

UGAITZ AGIRREREN NOBELA LIBURUDENDETAN

Aurreko astean elkarrizketatu zuten BERRIA egunkarian Ugaitz Agirre usurbildarra bere nobela “TXIMELETAK BIZKARREAN” argitaratzean. Gure ikastetxeko ikaslea izan zenez, bereziki zoriondu nahi dugu lorpen hau dela medio. Jakin badakigu Historia ikasketak burutzen zituen bitartean literatura saiakera hauekin hasia zela, eta beste hainbatetan ere egunkarietan eta kolaboratu izan duela, baina SUSA argitaletxearen eskutik bere nobela gure liburu dendetako erakusleihoetan ikusteak bereziki poztu gaitu. Animatu zaitezte ba, liburua eskuratu eta irakurtzera . Zorionak Ugaitz eta aurrera literaturaren bidetik.

Ohorezko-matrikula | 2017-2018 | Matrícula de honor

Xalbador OTXANDORENA IEREGI

María HERNÁNDEZ ARREGI

Ane SOLANO GAZTAÑAGA

Enara EIZAGIRRE HUETA

ZORIONAK!!!

2017-2018ko BATXILERREKO PROMOZIOARI AGURRA | DESPEDIDA PROMOCIÓN BACHILLERES 2017-2018

ALBUM

NOIZ: Ekainaren 1ean, 12:30etan

NON: Areto nagusian

NORENTZAT: 2. Batxillerreko ikasle guztientzat.

EGITARAUA:

• Hitzaldia Juantxo Arakamaen eskutik (Kale hexitzailea).
  • Dokumentazioaren banaketa
  • Argazkiak
  • Luntxa

Gurasoak eta irakasleak gonbidatuta zaudete.

...

CUÁNDO: 1 de junio, a las 12:30

DÓNDE: Sala de usos múltiples

PARA: todo el alumnado de 2º de Bachillerato.

PROGRAMA:

• Charla por parte de Juantxo Arakama (Educador de calle)
  • Reparto de documentación
  • Fotografías
  • Lunch

Estáis invitados todos los padres-madres y profesores.

Emakume artista familia bat |Familia de mujeres artistas

.....

Amak, Loli Pinaderok, gure institutuko Logotipo Lehiaketa irabazi zuen; alabak, NOA MURILLO PINADEROk, gure ikastetxeko DBHko 2.mailako ikaslea, Sendavivan jasoko du ostiral honetan, idazle gazteei zuzendutako Coca-Cola lehiaketa literatur Saria.

Noa Murillo ,  Yanira Jurado (Salesianos Donostia) eta María Pavlova  (Colegio San Patricio),   dira  entzutetsua den literatur  lehiaketaren Gipuzkoako hiru irabazleak 58.edizioan. ¡Zorionak!

La madre, Loli Pinadero, ganó el Concurso de Logotipos de nuestro instituto; la hija, NOA MURILLO PINADERO, alumna de 2º ESO de nuestro centro, recogerá este viernes, en Sendaviva, el premio Coca-Cola de relatos a los Jóvenes Talentos.

Noa Murillo , junto con Yanira Jurado de Salesianos Donostia y María Pavlova del Colegio San Patricio, son los tres galardonados de Gipuzkoa en la 58ª edición de estr prestigioso concurso. ¡Enhorabuena!

6 - 10 erakustea 196 emaitzatatik
Items per Page 5