LAGUNTZA

Ane SOLANO GAZTAÑAGA

Enara EIZAGIRRE HUETA

ZORIONAK!!!

2017-2018ko BATXILERREKO PROMOZIOARI AGURRA | DESPEDIDA PROMOCIÓN BACHILLERES 2017-2018

ALBUM

NOIZ: Ekainaren 1ean, 12:30etan

NON: Areto nagusian

NORENTZAT: 2. Batxillerreko ikasle guztientzat.

EGITARAUA:

• Hitzaldia Juantxo Arakamaen eskutik (Kale hexitzailea).
  • Dokumentazioaren banaketa
  • Argazkiak
  • Luntxa

Gurasoak eta irakasleak gonbidatuta zaudete.

...

CUÁNDO: 1 de junio, a las 12:30

DÓNDE: Sala de usos múltiples

PARA: todo el alumnado de 2º de Bachillerato.

PROGRAMA:

• Charla por parte de Juantxo Arakama (Educador de calle)
  • Reparto de documentación
  • Fotografías
  • Lunch

Estáis invitados todos los padres-madres y profesores.

Emakume artista familia bat |Familia de mujeres artistas

.....

Amak, Loli Pinaderok, gure institutuko Logotipo Lehiaketa irabazi zuen; alabak, NOA MURILLO PINADEROk, gure ikastetxeko DBHko 2.mailako ikaslea, Sendavivan jasoko du ostiral honetan, idazle gazteei zuzendutako Coca-Cola lehiaketa literatur Saria.

Noa Murillo ,  Yanira Jurado (Salesianos Donostia) eta María Pavlova  (Colegio San Patricio),   dira  entzutetsua den literatur  lehiaketaren Gipuzkoako hiru irabazleak 58.edizioan. ¡Zorionak!

La madre, Loli Pinadero, ganó el Concurso de Logotipos de nuestro instituto; la hija, NOA MURILLO PINADERO, alumna de 2º ESO de nuestro centro, recogerá este viernes, en Sendaviva, el premio Coca-Cola de relatos a los Jóvenes Talentos.

Noa Murillo , junto con Yanira Jurado de Salesianos Donostia y María Pavlova del Colegio San Patricio, son los tres galardonados de Gipuzkoa en la 58ª edición de estr prestigioso concurso. ¡Enhorabuena!

Nuestro ex-alumno Yosu García Díaz publica su primer libro

Yosu García Díazek, 2008-tik 2014-ra gure ikaslea izandakoa eta EHU-n Filologia Hispánica ikasia, bere lehenengo eleberri historikoa argitaratu du.  Sarreraren egilea aipatuz, Jon Alonso Bajo, "Yosu konpainatzera gonbidatzen zaitugu, egingo duen bidai espiritualera itxaropena berreskuratzeko eta bere buruarekin topo egiteko.

Yosu García Díaz, alumno  de nuestro instituto de 2008 a 2014, estudiante de Filología Hispánica en la UPV, ha publicado su primera novela histórica. Parafraseando al autor del prólogo, Jon Alonso Abajo "te invitamos aque acompañes a Yosu, que emprenderá un viaje espiritual con el objetivo de recuperar la esperanza y encontrarse a sí mismo"

Verano 2018 Uda
..   .