LAGUNTZA

EUSKARAZ
  ERDERAZ

Iradokizunak helbide honetan bidera ditzakezue: info@oriarte.eus

Podéis enviar vuestras sugerencias a: info@oriarte.eus

ORIARTE institutuaren logotipoa aukeratzeko lehiaketa.

Zorionak Lola Pinadero Felipe, DBH 2. mailako Noa Murillo Pinadero ikaslearen amari.

Epaimahaiak aukeratutako hiru lanen artean, hezkuntza komunitatearen boto gehien jaso dituena bere proposamena izan da; horregatik, berak diseinaturiko logotipoa gure eskolaren irudi korporatiboa izango da.

Lehiaketan eta bozketan parte hartu duzuen guztiei gure eskerrik beroenak eman nahi dizkizuegu.

Zuzendaritza taldea

LEHIAKETARA AURKEZTUTAKO LOGOTIPOAK

Batxilergoaren ondoren zer? | Después del bachillerato ¿qué?

Gutun honen bidez gonbidatu nahi zaituztegu datorren astelehenean, otsailaren 26an, Batxilergoaren ondoren zer? egingo dugun saiora.

ORDUA: 17:30an (EUSKARAZ)
NON: Liburutegia

Besterik gabe, gure gonbidapena jasoko duzuelakoan, agurtzen zaituztegu

Orientatzailea: Lola Figueiredo
Ikasketa Burua: Arantza Olasagasti

Por la presente queremos invitarles a la sesión informativa sobre Después del bachillerato ¿qué? que tendrá lugar el próximo lunes 26 de febrero.

HORA: 19:00 h. (CASTELLANO)
LUGAR: Biblioteca

Esperando que acudan a nuestra invitación, atentamente

Orientadora: Lola Figueiredo
IJefa de Estudios: Arantza Olasagasti

'Zinema (h)abian- Cinema en curs'

Tabakalera eta Elías Querejeta Zine Eskolak 'Zinema (h)abian - Cinema en curs' aurkeztu dute.

Iturria: TABAKALERA

Proiektuak zinema deskubritzeko aukera eskaini nahi die haur eta gaztetxoei eskola ingurunean. Lasarteko Oriarte BHI institutuan garatuko da lehen edizio honetan eta Mikel Gurrea zinema zuzendaria izango dute irakasle. 30.000 haur eta gaztetxok parte hartu dute programan orain arte.

[INFO +]

Tabakalera y Elías Querejeta Zine Eskola presentan 'Zinema (h)abian- Cinema en curs'

Fuente: TABAKALERA

El proyecto propicia el descubrimiento del cine por parte de niños/as y jóvenes en escuelas e institutos. Este primer año, el programa tendrá lugar en el Instituto Oriarte de Lasarte y contará con el cineasta Mikel Gurrea como profesor. Más de 30.000 niños/as y jóvenes han participado en el programa hasta la presente edición. [+INFO]