LAGUNTZA

PDF /LISTA DEFINITIVA DE ALUMNOS/AS ADMITIDOS/AS

Secretaría /Idazkaritza

DEVOLUCIÓN DE LIBROS DE TEXTO 1º y 2º ESO

Circular con instrucciones para proceder a la devolución

Impreso para la recuperación de fianza

ADMISION BACHILLERATO 2013-2014 ONARPENA BATXILERGOA

PDF ONARTUTAKO IKASLEEN BEHIN-BEHINEKO ZERRENDA

PDF LISTA PROVISIONAL DE  ADMITIDOS/EXCLUIDOS

Secretaría /Idazkaritza

NEREA DÍEZ BLÁZQUEZ. Premiada en el Concurso Jóvenes Talentos 2013

¡Enhorabuena!

NEREA DÍEZ BLÁZQUEZ, alumna de 2º ESO, ha sido reconocida con el Tercer Premio de Guipúzcoa de Relato Corto en Castellano del concurso Jóvenes Talentos que convoca Coca-Cola cada año.

Este año se ha celebrado la 53ª edición del concurso de literatura juvenil más longevo de España que tiene como finalidad fomentar la escritura creativa entre los jóvenes.

Enhorabuena también a Mª José Aguirre, profesora de Lengua Y Literatura de Nerea.

2013ko BATXILERREKO DIPLOMA BANAKETA/ ENTREGA DE DIPLOMAS BACHILLERATO 2013

Datorren ostiralean, maiatzak 31,Bigarren Batxilerreko ikasleen Diploma Banaketa ospatuko da Institutuan. Ikasleak zein irakasleak eta familiak gonbidatuta daude./ El próximo viernes, 31 de mayo, se celebrará la entrega de diplomas a los alumnos de 2º de Bachillerato. Están invitados tanto los alumnos como los profesores y las familias.

Ekitaldia Institutuko Gela Handian hasiko da 12:30etan egitarau honi jarraituz:/ La celebración empezará a las 12:30 horas en el Aula Grande del Instituto según el siguiente programa:

12:30  Ekitaldiaren aurkezpena / Presentación

12:40  Uxue Alberdi, bertsolaria eta idazlea: "Nere bide profesionala" / Uxue Alberdi, bertsolari y escritora: "Mi trayectoria profesional"

13:00  Diploma banaketa / Reparto de diplomas

13:30  Argazkiak / Fotos de recuerdo

13:35  Luntxa / Lunch

181 - 185 erakustea 197 emaitzatatik
Items per Page 5
Orrialdea nondik 40

EUSKARALDIA LASARTEN

• 2018/09/27 |

Euskaraldia hizkuntza ohiturak astintzea bilatuko duen «ariketa sozial» bat da, Euskal Herri osoan zehar aurrera eramango dena datorren azaroaren 23a eta abenduaren 3a bitartean. Dagoeneko 350 dira izena emana duten zazpi probientzietako herriak. Horietako bat, jakina, Lasarte-Oria da.... eta nola ez, gure institutuak ere parte hartuko du ariketa honetan.

INFO+

BEKAK 2018-2019