Larrekoetxe eraikina

Telefonoa: 943372277  | 943372852

Faxa: 943371678

Posta elektronikoa: info@oriarte.eus

Blogs Blogs Opciones Minimizar Maximizar Eliminar Batxilergoaren ondoren zer? | Después del bachillerato ¿qué?

Gutun honen bidez gonbidatu nahi zaituztegu datorren astelehenean, otsailaren 26an, Batxilergoaren ondoren zer? egingo dugun saiora.

ORDUA: 17:30an (EUSKARAZ)
NON: Liburutegia

Besterik gabe, gure gonbidapena jasoko duzuelakoan, agurtzen zaituztegu

Orientatzailea: Lola Figueiredo
Ikasketa Burua: Arantza Olasagasti

Por la presente queremos invitarles a la sesión informativa sobre Después del bachillerato ¿qué? que tendrá lugar el próximo lunes 26 de febrero.

HORA: 19:00 h. (CASTELLANO)
LUGAR: Biblioteca

Esperando que acudan a nuestra invitación, atentamente

Orientadora: Lola Figueiredo
IJefa de Estudios: Arantza Olasagasti

Roma 2018

ALBUM

LOGOTIPO LEHIAKETA | CONCURSO LOGOTIPO

ORIARTE institutuaren logotipoa aukeratzeko lehiaketa.

Logo lehiaketaren oinarriak 2018

Aurkezpen-epea: proposamenak aurkezteko epea 2018ko martxoaren  2ko 14:00etan bukatzen da.

Concurso para la elección del logotipo del instituto ORIARTE.

Bases del Concurso Logotipo2018

El plazo para presentar las propuestas finaliza a las 14:00 del día 2 de marzo de 2018.

EGA | 2017-2018

EGA, primera convocatoria 2018. Abierto el plazo de matrícula

SAN TOMÁS 2017

argazkiak

ABENDUAREN 22KO OSPAKIZUNA

Larrekoetxe eraikinean

08:00-10:45 Lehenengo hiru klaseak.

10:45-12:15 DBH eta BATXILERGOKO ikasleen artean HERRI KIROLAK, AULKI DANTZA eta KARAOKEA antolatuko dira. Irabazleentzat tortilla pintxoak izango dira sari moduan.

12:15etan 2. batxilerreko ikasleen eskutik, txistorra ogitartekoen eta freskagarrien banaketa Guraso Elkartearen diru laguntzari esker IKASLE ETA IRAKASLEENTZAT.

Ondoren, IRAKASLE eta IKASLEEN arteko SASKIBALOI partida jokatuko da.

Edificio Larrekoetxe

CELEBRACIÓN 22 de DICIEMBRE

8:00-10:45. Clase las 3 primeras sesiones.

10:45-12:15 se realizarán juegos de DEPORTES RURALES, el JUEGO DE LA SILLA y KARAOKE entre el alumnado de la ESO y BACHILLERATO. Habrá premios de pinchos de tortilla para los ganadores.

12:15 Los alumn@s de 2º de bachiller repartirán los bocadillos de chistorra y refrescos gracias a la subvención de la asociación de padres y madres del instituto para ALUMN@S Y PROFESOR@S

Seguidamente, se celebrará un partido de baloncesto entre PROFESOR@S y ALUMN@S.

1 - 5 erakustea 11 emaitzatatik
Items per Page 5
Orrialdea nondik 3

Eskuliburu honek norberaren datu pertsonalak babestea zein garrantzitsua den azpimarratu nahi du. Bertan, beste pertsona batzuek zure datuak nola erabil ditzaketen ikusiko duzu, eta, alditan, gaizki erabili, gainera. Bide batez, informazio hori nola babestu ikasiko duzu.

Seguruenik, eskuliburuko zenbait eduki ezagunak egingo zaizkizu; beste batzuk, ordea, guztiz berriak izango dira. Espero dugu eskuliburua baliagarria izatea gai honi buruzko eztabaidetan, eta lagungarri izatea kontzeptu berriak eskuratzeko ere.

Gure helburua zuri laguntzea da, ahalik eta erabakirik egokienak har ditzazun.

ZEURE AUKERA

Datu pertsonalak babesteak esan nahi du arauak daudela inork ez dezan erabili nahierara norberari buruzko informazioa. Pentsatzen dugu orri hauek ikusi eta gero, argiago izango dituzula zein informazio eta norekin partekatu erabakitzeko irizpideak.

Nahiz eta guztiz kontrolatu ezin dituzun egoerak ere egon badauden, espero dugu orain seguruago sentituko zarela. Izan ere, gehienetan ZUK ZEUK AUKERATZEN DUZU!

URGENTZIAK ESKOLA ESPARRUAN

Erraz igarri eta trata daitezkeen 6 kasuk "bizi bat