Landaberri eraikina

Telefonoa: 943372890

Posta elektronikoa: idazlanda@instilasarte.net

BIGARREN ESKUKO LIBURUEN AZOKA | MERCADO DE LIBROS DE SEGUNDA MANO

ORIARTEKIDE GURASO ELKARTEAREN OHAR GARRANTZITSUA:

BIGARREN ESKUKO LIBURUEN AZOKA EKAINAREN 21-22-25-26 -27 EGUNETAN.

INFO +: testuliburuak@instilasarte.net

AVISO IMPORTANTE DE ORIARTEKIDE GURASO ELKARTEA:

MERCADO DE LIBROS DE SEGUNDA MANO LOS DÍAS 21-22-25-26  y 27 DE JUNIO.

+ INFO: testuliburuak@instilasarte.net

SURF. Zarautz

Nahia Zudaire, nazioartean lehian

Nahia Zudairek, DBH 2ko ikasleak,  Berlinen lehiatu du, eta  marka berriak eta dominak ere ekarri ditu bueltan.

Zorionak!

Nahia Zudaire, alumna de 2º de ESO, logra batir nuevas marcas y gana varias medallas en Berlín.

¡ Enhorabuena !

Zinema (H)abian programa 2017/2018

Zinema (H)abian programa 2017/2018an, Lasarteko Oriarte institutuan garatu da. DBH1ko gela bateko 22 ikaslek parte hartu dute lehenengo edizioan eta Mikel Gurrea zinema zuzendaria izan dute bidelagun. +INFO
  El programa Zinema (H)abian se ha venido desarrollando durante el curso 2017/2018 en el instituto Oriarte. Han tomado parte 22 alumnos de un aula de 1º de ESO en su primera edición. El director de cine Mikel Gurrea le ha llevado de la mano. +INFO

Emakume artista familia bat |Familia de mujeres artistas

.....

Amak, Loli Pinaderok, gure institutuko Logotipo Lehiaketa irabazi zuen; alabak, NOA MURILLO PINADEROk, gure ikastetxeko DBHko 2.mailako ikaslea, Sendavivan jasoko du ostiral honetan, idazle gazteei zuzendutako Coca-Cola lehiaketa literatur Saria.

Noa Murillo ,  Yanira Jurado (Salesianos Donostia) eta María Pavlova  (Colegio San Patricio),   dira  entzutetsua den literatur  lehiaketaren Gipuzkoako hiru irabazleak 58.edizioan. ¡Zorionak!

La madre, Loli Pinadero, ganó el Concurso de Logotipos de nuestro instituto; la hija, NOA MURILLO PINADERO, alumna de 2º ESO de nuestro centro, recogerá este viernes, en Sendaviva, el premio Coca-Cola de relatos a los Jóvenes Talentos.

Noa Murillo , junto con Yanira Jurado de Salesianos Donostia y María Pavlova del Colegio San Patricio, son los tres galardonados de Gipuzkoa en la 58ª edición de estr prestigioso concurso. ¡Enhorabuena!

1 - 5 erakustea 11 emaitzatatik
Items per Page 5